Teknoloji

Avusturya-Türkiye maçı dev ekranda izlenecek

Gruptan çıkan ay-yıldızlı takımın bir üst turdaki maçında sporseverler, Avusturya-Türkiye karşılaşmasını birlik ve beraberlik ruhuyla festival havasında izleyebilecek.

E-ticaret platformu Trendyol, bu yaz İstanbul’un kalbinde sporseverlere güzel bir deneyim sunmaya devam ediyor. A Milli Voleybol Takımının Voleybol Milletler Ligi’ndeki (VNL) belirli maçlarının ardından UEFA EURO 2024 karşılaşmalarının heyecanı da parkta yaşanıyor. Trendyol sponsorluğunda, “Milliler Dev Ekranda, Taraftar Parkta!” sloganıyla Etiler Cüneyt Arkın Sanatçılar Parkı’nda bir araya gelen yüzlerce taraftar, A Milli Futbol Takımımızın EURO 2024’te Gürcistan, Portekiz ve son olarak Çekya karşısında verdiği mücadeleyi dev ekranda hep beraber izledi.

AVUSTURYA-TÜRKIYE MAÇI 2 TEMMUZ’DA ETILER SANATÇILAR PARKI’NDA

2024 Avrupa Futbol Şampiyonası’nın partneri olarak Türkiye’yi temsil eden e-ticaret platformu, A Milli Futbol Takımları resmi sponsoru olarak millilerin yanında olmaya devam ediyor. UEFA EURO 2024 şampiyonasındaki grup maçlarımız geride kalırken son 16 turunda ay-yıldızlı milliler, Avusturya ile karşı karşıya gelecek.

2 Temmuz Salı günü saat 22.00’de oynanacak olan Avusturya-Türkiye maçı, Sanatçılar Parkı’ndaki dev ekranda canlı olarak ücretsiz izlenebilecek.

OLIMPIYATLAR DA PARKTA IZLENECEK

E-ticaret platformu, UEFA EURO 2024 Avrupa Futbol Şampiyonası’nın ardından olimpiyatlarda bir kez daha İstanbulluları sporun birleştirici gücüyle bir araya getirecek. 26 Temmuz-11 Ağustos tarihlerinde gerçekleşecek Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda da millilerin sahada olduğu her müsabakada, kalpler yine Cüneyt Arkın Sanatçılar Parkı’nda birlikte atacak.

TRENDYOL TÜRK SPORUNA NASIL DESTEK VERIYOR?

E-ticaret platformu, Türk sporuna olan bağlılığını yıl boyunca sürdürdüğü sponsorluklar ve verdiği desteklerle ortaya koyuyor. Süper Lig ve 1. Lig isim sponsoru olmasının yanında e-ticaret platformu, Türkiye Voleybol Milli Takımları ana sponsorluğunu, A Milli Futbol Takımları ve Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi’nin (TMOK) ise resmi sponsorluğunu üstleniyor. E-ticaret platformu, aynı zamanda Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olarak bir ilki gerçekleştirdi. Türk üreticiler tarafından üretilen Olimpiyat Koleksiyonu da Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Körfez ülkeleri ve Doğu Avrupa’da ise e-ticaret platformu üzerinden uluslararası satışa sunuldu.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu